Odporové gumy na cvičenie

 

Naučiť sa používať odporové gumy je niečo, o čo sa veľa ľudí zaujíma.

cvičenie a gumy

Odporové gumy a pásky na cvičenie alebo fitness sú ľahké a veľmi ľahko skladovateľné gumové pásy z elastického materiálu, ktoré keď natiahnete, budete sa stretávať s väčším odporom, ktorý vám umožňuje bezpečne tónovať vaše svaly a postavu.

Ľahko sa berú, keď cestujete, aby vám pomohli cvičiť bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzate.

Ako fungujú odporové pásma?

Odporové pásky a gumy sú vyrobené z elastického materiálu.

Keď natiahnete pásky, budete sa stretávať s väčším odporom, čím ďalej ich natiahnete.

Tento odpor vám umožňuje bezpečne tónovať vaše svaly.

Pretože odpor môže byť aplikovaný v ľubovoľnom smere, či už hore alebo dole, nemusíte sa spoliehať na gravitáciu ako pri voľných hmotnostiach.

odporové gumy na cvičenie

Príklad toho, ako tento princíp funguje, je možné vidieť pri gumičke.

Vezmite gumovú pásku oboma rukami.

Ak budete držať jednu ruku v pokoji, zatiaľ čo druhá sa odtiahne, budete cítiť odpor.

Pokúste sa posunúť rukou preč zo strany, diagonálne, nahor, nadol alebo iným smerom a stále budete cítiť odpor.

Keď sa vaše ruky pohybujú ďalej od seba, vaše svaly musia tvrdšie pracovať, aby si udržali svoju vzdialenosť.

Takto fungujú odporové hadičky a pásky iba vo väčšom meradle.

Kto môže používať odporové pásky a gumy?

Odporové gumy a pásky môžu byť použité ktoroukoľvek vekovou skupinou od materských škôl po seniorov, na ktorých skutočne nezáleží.

Odporové pásky a trúbky sú tiež skvelé pre akýkoľvek typ životného štýlu, či už ste intenzívne zapojený do športu alebo do dôchodku a chcete sa dostať do formy.

Odporové pásky sú ľahké na kĺboch ​​a umožňujú hladší pohyb.

Sú odporové gumy a pásky bezpečné?

Použitie odporových trubíc a pásov je bezpečné.

S odporovými trubicami je treba zvážiť niekoľko vecí.

Po prvé, každá farba znamená určitú úroveň odporu.

Z tohto dôvodu nechcete kupovať odporovú pásku alebo trubicu výlučne na základe farby.

Musíte nakupovať skôr podľa úrovne odporu ako podľa farby.

Po druhé, keď pracujete, nezabudnite, že odporové pásy a gumy fungujú ako gumové pásy, čo znamená, že sa chcú zacvaknúť späť do svojej pôvodnej podoby.

Nikdy nie pustite odporový pásik alebo hadičku, keď je natiahnutý, pretože by to mohlo spôsobiť zranenie.

Ako môžem použiť odporové pásma?

Odporové gumy a pásky sa môžu používať rovnakým spôsobom, ako používate závažia.

Pretože musí existovať odpor, aby pásy fungovali, musíte na stacionárny objekt šliapať alebo pripevniť jeden koniec.

Napríklad, kučeravenia jednoducho stúpite na jeden koniec cvičebnej pásky a druhý koniec držte v ruke, aby ste sa ubezpečili, že v trubici nie je žiadna voľnosť, keď máte uvoľnenú ruku.

Keď pomaly krútite ruku nahor, budete cítiť odpor, ktorý spôsobuje, že vaše svaly budú tvrdšie pracovať.

cvičenie a gumy

Chcete vedieť, či vám odporové skupiny pomôžu vybudovať úžasné plážové telo, ktoré vás všetkých prekvapí? Ak áno, dávajte pozor.

Mať skupinu odporových pásiem na cvičenie, môže byť veľmi efektívna a zlepší vašu úroveň zdatnosti, ak s nimi cvičíte na rovnomernom základe.

Ale predtým, ako vám ukážem efektívnosť týchto pásov, chcel by som sa ubezpečiť, že viete o niektorých základných veciach.

Čo je systém za odporovými gumami?

Odporové pásy sa nazývajú odporové pásy, pretože poskytujú odpor pomocou elastických pásov.

Pokiaľ ide o vaše tradičné vybavenie telocvične, odpor je zvyčajne zabezpečený vysokovýkonnými káblami.

Je to úplne iná loptová hra s elastickým odporom.

Je to najhladší známy odpor na planéte.

Táto funkcia „plynulosti“ umožňuje naťahovanie a flexibilitu.

Hrúbka jednotlivých pásiem odporu určuje konečný odpor, ktorý poskytuje počas tréningu.

Odpor začína už od päť kilogramov a dosahuje až dvadsať libier plus.

Rôzne systémy, ktoré sú k dispozícii na trhu, vám umožňujú pripojiť viac pásiem a zvýšiť úroveň napätia.

Pripojením klipov, ktoré sú dodávané s pásmi, k stacionárnym objektom môžete získať úplné cvičenie, ktoré potrebujete.

Účinnosť týchto pásiem sa spolieha hlavne na systém, v ktorom boli vytvorené.

Tréning pružného odporu je skutočne skvelý a môžete si vytvoriť sexy plážové telo, ak ho použijete správnym spôsobom.

Ale nie všetky systémy vytvorené na trhu vám pomôžu cvičiť každú svalovú skupinu.

Existuje len niekoľko systémov, ktoré vám to umožňujú.

Aké sú nevýhody použitia týchto elastických pásov?

Tieto pásy napriek tomu, že sú efektívne, sa len ťažko dajú zistiť.

Ak nemáte dostatočné vzdelanie o ich používaní, nikdy ich nebudete schopní naplno využiť.

Preto dôrazne odporúčame, aby ste do pásov neinvestovali, ak nie ste ochotní investovať čas a zdroje do učenia, ako ich používať.

Ďalšou nevýhodou týchto pásiem je ich univerzálnosť.

Nie všetky gumy na trhu majú rovnakú silu.

Niektoré gumy majú tendenciu prichytávať extrémne rýchlo.

Budete sa musieť uistiť, že skupiny, do ktorých investujete, sa v prvých mesiacoch používania nestrhnú.

cvičenie a gumy

Navrhujem, aby ste hľadali záruku na produkt, ktorý kupujete.

Tieto pásy sú účinné iba vtedy, ak chcete vysoko flexibilné, silné a dobre tónované telo.

Môžete si dokonca orezať svoje telo a mať sexy žalúdok s týmito skupinami.

V dôsledku používania týchto pásov môžete v športe dosahovať neuveriteľne dobré výsledky.

Ale ak ste v profesionálnej kulturistike, odbojové skupiny vám pochvália iba vaše cvičenie.

Pásiky nemôžu nahradiť váš tréning váhami.

Ale použitie pásiem vám pomôže dosiahnuť výsledky, ktoré hľadáte, oveľa rýchlejšie, ak sa používajú spolu s váhami.

Aké sú výhody týchto pásov?

No ... výhody odporových pásiem sú dosť.

Po prvé, tieto pásy sú ľahké a prenosné.

Môžete ich nosiť všade, kam chcete, a napriek tomu sa môžete venovať práci.

Ďalšia najlepšia vec s týmito gumami je, že sú vysoko účinné, pokiaľ ide o tónovanie svalov, spaľovanie tukov, zlepšenie flexibility a vytrvalosti.

Vybavenie, ktoré nájdete v telocvični, vám pri ďalšom postupe spôsobí stratu flexibility.

Ale to nie je prípad pásiem odporu.

Ďalšou výhodou týchto pásov je, že sú lacné a môžete cvičiť doma, kedykoľvek budete chcieť.

Môžete pridať viac úrovní napätia a ísť až na dve päťdesiat libier so správnym systémom na svojom mieste.

Čo potrebujete vedieť o cvičení s odporovým pásmom

Cvičenie s odporovým pásmom je jedným z najlepších tréningov pre mnoho ľudí.

Tieto elastické pásy sú univerzálnou alternatívou k tréningu s hmotnosťou.

V tomto článku sa pozrieme na výhody tréningu odporových skupín .

Zdôrazníme, ako môžu byť použité s inými typmi cvičení.

A my vám ukážeme, ako môžu byť odporové pásky ideálnym nástrojom pre vaše tréningy.

Odporové pásky sú duté elastické gumy, ktoré sa stávajú čoraz obľúbenejším doplnkom v mnohých cvičebných arzenáloch.

Existujú dva základné typy odporových pásiem.

Existuje jednoduchý typ uzavretej slučky a typ otvorenej slučky, ktorý má úchytky na oboch koncoch.

Ktorýkoľvek typ vám môže poskytnúť dôkladné cvičenie.

Tieto pásy sa vyrábajú v rôznych úrovniach odporu.

Čím je pás hrubší a hrubší, tým väčší odpor vytvára.

Môžete použiť rôzne pásy na rôzne cvičenia rovnako, ako by ste použili rôzne váhy pri cvičení s činkou alebo činkou.

S trochou vynaliezavosti môžu pásiky odporu napodobňovať väčšinu cvičení vykonávaných s váhami.

Táto univerzálnosť je jednou z ich hlavných výhod.

Navyše cvičenie s odporovými gumami je veľmi bezpečný spôsob, ako trénovať.

Pri tréningu s gumami nepotrebujete spotter.

Pomocou odporových pásiem môžete jednoducho a rýchlo zmeniť odpor.

Stačí zmeniť pásmo alebo skrátiť jeho dĺžku a účinne ste zmenili odpor.

Schopnosť rýchlo zmeniť rezistenciu vo vašom tréningovom pásme odporu zvyšuje kardiovaskulárny prínos vášho tréningu.

Toto pohodlie cvičenia s odporovým pásmom je ďalšou výhodou.

To je jednoduché, aby sa vaše pásov so sebou, keď cestujete na dovolenku alebo služobnú cestu.

Stačí len hodiť pár pásov do kufra a budete mať všetko, čo potrebujete na cvičenie, kým nebudete doma.

Cvičenie s odporovým pásmom je zvlášť vhodné pre mnoho seniorov a ženy.

Ak chcete cvičenie, ktoré buduje silu a udržuje vás v kondícii, odporové gumy sú ideálne.

Jedinými, ktorí nemohli získať silový tréning, ktorý chcú od tréningu s odporovými gumami, sú kulturisti, ktorí si chcú do svojej postavy pridať obrovské množstvo svalovej hmoty.

Aj keď potrebujete použiť závažia na vybudovanie veľkého množstva svalovej hmoty, ako doplnok k vášmu tréningu môžete použiť odporové pásy.

Môžu byť užitočné najmä pri tréningu vašich základných a brušných svalov.

Dúfajme, že tento článok ukázal, ako vám pásy odporu môžu dať skvelé cvičenie.

Odporové pásky sú univerzálne a ľahko použiteľné.

S touto možnosťou bezpečného cvičenia si môžete vybudovať svoju silu a stabilitu.

Odporové skupiny pôjdu s vami, keď ste mimo domova.

Spĺňajú potreby seniorov, žien a kohokoľvek iného, ​​kto chce vybudovať silu bez budovania extrémnej svalovej hmoty.

Zvážte cvičenie s odporovým pásmom ako spôsob, ako zostať silným a fit.

Fitness gumy - Cvičenie s odporovým pásmom pomocou fitness pásov

Fitness pásy, známe tiež ako odporové gumy, sa v tréningovom svete stali čoraz obľúbenejšími.

Sú ľahko použiteľné a najlepšie je, že ich môžete používať vo svojom vlastnom dome alebo kdekoľvek ste.

Existuje veľa rôznych cvičení, ktoré môžete urobiť, a dokonca si ich môžete vytvoriť sami.

Fitness pásy sú jedným z najviac ignorovaných kúskov fitnescentra.

Väčšina ľudí si myslí, že bezplatné váhy vám poskytnú lepšie výsledky.

Čo nevedia, je to, že keď používate odpor, zacieľujete na viac svalov súčasne a zároveň v nich budujete flexibilitu.

Keď si prvýkrát kúpite fitness skupinu, môžete sa trochu zmiasť, pretože existujú rôzne veľkosti a farby.

Chladnejšie farby sú silné a výrazné farby svetlejšie.

Napríklad červený pruh je najľahší zo všetkých.

To by mal začať začiatočník.

Striebro je najhrubšie a najťažšie.

Táto skupina je určená pre pokročilých výrobcov karosérií.

Nechcete sa snažiť začať s najťažšou gumou.

Naozaj by ste mohli poškodiť vaše svaly.

Štart pomaly a uvidíte zlepšenie ihneď.

Fitness pás sa cíti inak ako iné váhy alebo voľné závažia, pretože voľné závažia a iné používajú gravitáciu, aby zistili, odkiaľ hmotnosť pochádza.

Odpor získate iba jedným pohybom.

cvičenie a gumy

Pri pásoch je odpor konštantný.

To sťažuje prácu.

Odpor je tu so všetkými krokmi, ktoré urobíte, nielen s jedným.

Výhody používania fitness pásov sú, že sa ľahko berú so sebou, keď cestujete, zvyšujú koordináciu vášho tela, existujú stovky tréningov, ktoré môžete robiť s gumami, nízke náklady na vás a sú skvelé pre každú úroveň tréningu, či už ste začiatočník alebo hlavný tvorca tela.